Programmatiske mediekjøp

For enhver bedrift er det viktig å skape merkekjennskap- og lojalitet. Til tross for dette har majoriteten av annonsører og ledere i Norge fokus på kortsiktige resultater, men resultater over tid kommer ikke uten fokus på merkevarebygging. En viktig del av å skape merkekjennskap og -lojalitet på nett i dag er gjennom programmatiske mediekjøp.

Oppstart

Vi setter opp og drifter enkle til mer komplekse programmatic kampanjer i Bannerflow og Campaign Manager; bannerannonsene distrubereres via. åpne auksjoner (Google Display Network), mer lukkede auksjoner (DV 360) eller eksklusive avtaler med publisher.

Sammen med dere lager vi en medieplan og setter opp sporing. Resultatene analyseres og kommuniseres via Google Analytics, Adobe Analytics, Display Video 360, Datastudio, Thoughtspot og/eller i Excel. 

Langsiktige kundeforhold

Vi gir oss ikke etter at vi har satt opp annonsekontoen og kampanjene. Tvert i mot, det er bare starten. Basert på data vil vi optimalisere kampanjene basert på hva som fungerer og gjøre mer av det og gjøre mindre av det som ikke fungerer. 

Kontakt oss 

Har du behov for hjelp med displayannonsering? Ta kontakt for et uforpliktende prat!

kontakt oss

Få hjelp med programmatic

Epost

petterdigital@gmail.com

Telefon

+47 977 59 991

Addresse

Welhavens gate 80, 5006 Bergen

Send melding